Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu na budowę kompleksu boisk w ramach programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012", zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na zaplecze dla zespołu boisk sportowych, budowa placu postojowego dla samochodów osobowych

Kuślin, 2011-05-25

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.5.2011.

Nazwa zadania:

Budowa kompleksu boisk w ramach  programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012", zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na zaplecze dla zespołu boisk sportowych, budowa placu postojowego dla samochodów osobowych.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego              Gmina Kuślin

Adres zamawiającego                Emilii Sczanieckiej 4

Kod Miejscowość                        64-316 Kuślin

Telefon:                                       61 44 72 721

Faks:                                           61 44 72 731

adres strony internetowej           www.kuslin.pl ; www.bip.kuslin.pl

adres poczty elektronicznej        kuslin@tosa.pl

Godziny urzędowania:                7:30 do 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.kuslin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy w Kuślinie, ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin, pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk w ramach  programu ,,Moje Boisko- Orlik 2012", zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na zaplecze dla zespołu boisk sportowych, budowa placu postojowego dla samochodów osobowych w Michorzewie

Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m);podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa

Nawierzchnia syntetyczna typu "sztuczna trawa" o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

Wysokość włókna 50 mm na podkładzie z maty elastycznej, jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 

1.Typ włókna: monofil

2.Skład chemiczny włókna: polietylen

3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,

4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)  

 wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                                 - 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                                         - 2 sztuki

Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:

19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)

podbudowa przepuszczalna z drenażem liniowym

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).           

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

technologia układania nawierzchni:

Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 35mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

wyposażenie do piłki koszykowej

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                                 - 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm                        - 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości                                                                - 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach                                   - 2 sztuki

wyposażenie do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe,

wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)                                              - 2 sztuki

- siatka do siatkówki                                                                                     - 1 sztuka

wyposażenie do piłki ręcznej

- bramki 3mx2m                                                                                           - 2 sztuki

Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).

Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 12 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45.21.22.21-1

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-10-31

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:

1)   Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:

a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)     posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową; o wartości co najmniej  800.000,00 złotych brutto każda z robót budowlanych;

c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym:

c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: 

  • konstrukcyjno-budowlanej,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;

           c.2) przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej lub z nawierzchnią poliuretanową, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia;

d)     sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy).

2)    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

  1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 5.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
  3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt  1) spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 2) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Kuślinie ul. Emilii Sczanieckiej 4, pokój nr  15, w terminie do dnia 15.06.2011  roku, godz. 12:00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w  Urzędzie Gminy Kuślin ul. Emilii Sczanieckiej 4, pok. nr 8, dnia 15.06.2011 roku o godz. 12:15

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 129320. Data zamieszczenia 2011-05-25

Kierownik Zamawiającego

       Wójt Gminy Kuślin

      /-/ Jerzy DZIAMSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 maja 2011 18:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 2652
10 czerwca 2011 13:26 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [zmiana_tresci_siwz.pdf] do dokumentu.
10 czerwca 2011 08:40 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_3_na_pytania_do_siwz.pdf] do dokumentu.
10 czerwca 2011 08:40 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_2_na_pytania_do_siwz.pdf] do dokumentu.