Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu

Kuślin, 2011-09-07

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.10.2011 Nazwa zadania:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 1.100.000,- zł (słownie: jeden milion sto tysięcy zł)

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Gminy Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego   Gmina Kuślin

Adres zamawiającego    Emilii Sczanieckiej 4

Kod Miejscowość            64-316 Kuślin

Telefon:                           (061) 447 27 22

Faks:                               (061) 447 27 31

adres strony internetowej      www.kuslin.pl

adres poczty elektronicznej   kuslin@tosa.pl

Godziny urzędowania:    7:30 do 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 www.kuslin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 1.100.000 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy zł) na okres 7 lat.

1)     Kredyt powinien być uruchomiony jednorazowo do dnia 30.09.2011 r.

2)     Spłata rat kredytu następować będzie w ratach miesięcznych począwszy od dnia 31.01.2014 r. z tym, że w roku 2014 spłacone zostanie 140.000,00 zł, a w latach 2015-2018 raty spłacane będą w wysokość 240.000,00 zł rocznie. Przed podpisaniem umowy wykonawca złoży zamawiającemu harmonogram spłaty kredytu.

3)     Oprocentowanie kredytu liczone będzie według zmiennej stawki WIBOR 3M (obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu) powiększoną o stałą marżę banku.

4)     Spłata odsetek od kredytu nastąpi w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu kredytu.

5)     Prowizja od uruchomionego kredytu zostanie zapłacona jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu.

6)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat.

7)     Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągnięcia kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 66.11.3000-5. Usługi udzielania kredytu

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-09-30

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena najniższa – 100 pkt

Sposób obliczania:

(Cn:Co) x 100 = ilość punktów przyznawanych Wykonawcy

Cn – najniższa zaoferowana cena

Co – cena zaoferowana w ofercie badanej#626

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2011-09-26 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy

Emilii Sczanieckiej 4

64-316 Kuślin

Pokój nr 15

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-26, o godz. 13:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy

Emilii Sczanieckiej 4

64-316 Kuślin

Pokój nr 8

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 278014 Data zamieszczenia 2011-09-07

 

Kierownik Zamawiającego

Wójt Gminy Kuślin

/-/ Jerzy DZIAMSKI

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 września 2011 14:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 2399
20 września 2011 13:44 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_2_na_pytania.docx] do dokumentu.
14 września 2011 12:35 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_pytania_do_tresci_siwz.pdf] do dokumentu.
11 września 2011 08:41 (Zbigniew Heliński) - Zmiana danych dokumentu.