Przetargi

Ogłoszenie o postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na zadanie Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Wąsowo, gmina Kuślin

Kuślin, 2012-01-20


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.1.2012

Nazwa zadania:
Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Wąsowo, gmina Kuślin



Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze. zm.) Gmina Kuślin  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego     Gmina Kuślin
Adres zamawiającego     Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość     64-316 Kuślin
Telefon:     61 447 27 22
Faks:     61 447 27 31
Adres strony internetowej     www.kuslin.pl; www.bip.kuslin.pl
Adres poczty elektronicznej     kuslin@tosa.pl
Godziny urzędowania:    7:30 do 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
    www.kuslin.pl; www.bip.kuslin.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Wąsowo, gmina Kuślin przy drodze powiatowej nr 2738P
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.62-2
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zadanie „Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Wąsowo, gmina Kuślin realizowane jest w ramach działania 413 „Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i Rozwój Wsi” objętego PROW na lata 2007-2013.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
31 sierpnia 2012 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.    O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane w branży drogowej polegające na budowie drogi o nawierzchni z masy betonu asfaltowego o wartości co najmniej  400.000,00 złotych brutto każda z robót budowlanych,
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000 złotych (słownie : trzysta tysięcy złotych).

2.    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3.    Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

4.    Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5.    Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

6.    Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)    jest niezgodną z ustawą,
2)    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
3)    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)    zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7)    wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
8)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

7.    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg. metody  „spełnia/niespełna”.

VIII. Informacja na temat wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-02-08 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kuślin
ul. Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 15

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-02-08, o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy
ul. Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 8 (salka posiedzeń)
                        
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 19440-2012. Data zamieszczenia 2012-01-20

Kierownik zamawiającego

Wójt Gminy Kuślin

/-/ Jerzy DZIAMSKI


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 stycznia 2012 12:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 2434
01 lutego 2012 12:33 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_pytanie_do_siwz.pdf] do dokumentu.
27 stycznia 2012 13:20 (Zbigniew Heliński) - Zmiana kolejności załączników.
27 stycznia 2012 13:20 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz.pdf] do dokumentu.