Przetargi

Ogłoszenie o postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej

                                                                                                                 Kuślin, 2012-03-01

                                           OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.3.2012.

 Nazwa zadania: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego            GMINA  KUŚLIN

Adres zamawiającego             ul. Emilii Sczanieckiej 4

Kod Miejscowość                    64-316 KUŚLIN

Telefon:                               61 447 27 22

Faks:                                   61 447 27 31

adres strony internetowej         www.kuslin.pl; www.bip.kuslin.pl

adres poczty elektronicznej      kuslin@tosa.pl

Godziny urzędowania:  od 7,30 do 15,30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 -    www.bip.kuslin.pl; www.kuslin.pl .

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 21. ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1  i  2  do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

09000000-3; 09300000-2

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 VI. Termin wykonania zamówienia:

2013-12-31

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1)                  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:

  • aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  • zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENEA Operator Sp. z o.o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (część 2 zamówienia);

2) posiadają wiedzę i doświadczenie;

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

2  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.

3  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z warunków określonych w pkt. 1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2), 3) i 4) winien spełniać każdy
z Wykonawców samodzielnie.

Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

4 Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5 Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Kryterium Cena (koszt) – waga 100%.

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie najniższa cena. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt.,

Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,

Coferta cena badanej oferty.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryterium oceny ofert opisane w SIWZ.

 X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-03-12 do godz. 12:00

 w siedzibie zamawiającego:

GMINA KUŚLIN

UL. Emilii SCZANIECKIEJ 4

64-316 KUŚLIN

POKÓJ NR 15

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-12, o godz. 12:30

 w siedzibie zamawiającego:

GMINA KUŚLIN

UL. Emilii SCZANIECKIEJ 4

64-316 KUŚLIN

POKÓJ NR 8

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 Nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy  

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 Nie dotyczy  

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: UZP 62356-2012. Data zamieszczenia 2012-03-01

Kierownik zamawiającego:

      Wójt Gminy Kuślin

        /-/Jerzy Dziamski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 marca 2012 19:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 2246
07 marca 2012 11:19 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_pytanie_3.pdf] do dokumentu.
06 marca 2012 15:14 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_pytanie_2.pdf] do dokumentu.
05 marca 2012 09:44 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_pytanie_do_siwz.pdf] do dokumentu.