Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015

 Kuślin, 2013-06-04

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: DGK.271.2.2013

 Nazwa zadania:

 Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Nazwa zamawiającego          Gmina Kuślin

Adres zamawiającego            ul. Emilii Sczanieckiej 4

Kod Miejscowość                   64-316 Kuslin

Telefon:                              61 44 72 722

Faks:                                  61 44 72 731

adres strony internetowej       www.kuslin.pl

adres poczty elektronicznej   kuslin@tosa.pl

Godziny urzędowania:           7:-30 - 15:30

 II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.kuslin.pl oraz www.bip.kuslin.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ( pok. nr 12 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

 IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do Zespółu Szkoła Podstawowa-Przedszkole i Gimnazjum Publiczne w Wąsowie na trasie nr 1 - 176 km dziennie, trasie nr II - 143 km dziennie oraz uczęszczających do Zespółu Szkoła Podstawowa-Przedszkole i Gimnazjum Publiczne w Michorzewie na trasie nr I - 104 km dziennie i trasie nr II - 140 km dziennie. Łącznie 563 km dziennie..

 Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60.13.00.00-8.

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 VI. Termin wykonania zamówienia:

2015-06-30

 VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu weryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)   jest niezgodna z ustawą.

2)   jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5)   została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6)   zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7)   wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia.
 

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1)    oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

2)    oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,

3)    wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium.

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:

1)    Nazwa kryterium:

a)    Cena za 1 km (dowozu, odwozu) – waga kryterium 100%,

b)    Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg następującego wzoru:

 Cena najniższa spośród badanych ofert

-----------------------------------------------------  x 100%

Cena oferty badanej

 X. Miejsce i termin składania ofert:

 Oferty należy składać do dnia: 2013-06-19 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina Kuślin

ul. Emilii Sczanieckiej 4

64-316 Kuślin

Pokój nr 15

 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-06-19, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Gmina Kuślin

ul. Emilii Sczanieckiej 4

64-316 Kuślin

Pokój nr 8

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Nie dotyczy

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 212818-2013. Data zamieszczenia 2013-06-03.

Kierownik zamawiającego

Wójt Gminy Kuślin

/-/ Jerzy DZIAMSKI

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2013 10:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 2139
04 czerwca 2013 10:47 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_9__wzor_umowy.pdf] do dokumentu.
04 czerwca 2013 10:46 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_8__wykaz_autobusow.doc] do dokumentu.
04 czerwca 2013 10:42 (Zbigniew Heliński) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_8__wykaz_autobusow.doc] z dokumentu.