Kuślin, 2015-07-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: DGK.271.1.2015
Nazwa zadania:
Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 – drugi przetarg
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kuślin
Adres zamawiającego Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64-316 Kuslin
Telefon: 61 44 72 722
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej urzad@kuslin.pl
Godziny urzędowania: 7:-30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kuslin.pl oraz www.bip.kuslin.pl .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ( pok. nr 12 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dowozy uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy i odwozy uczniów uczęszczających do Zespółu Szkoła Podstawowa-Przedszkole i Gimnazjum Publiczne w Wąsowie na trasie nr 1 - 167 km dziennie, trasie nr II - 195 km dziennie oraz uczęszczających do Zespółu Szkoła Podstawowa-Przedszkole i Gimnazjum Publiczne w Michorzewie na trasie nr I - 118 km dziennie i trasie nr II - 145 km dziennie. Łącznie 625 km dziennie..
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 60.13.00.00-8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2015-09-01 do 2017-06-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP:
2.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym postępowaniem.
Wykonawca posiada uprawnienia, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.).
3.Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie.
Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przewozie osób w ilości co najmniej 100 000 km rocznie z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
4.Wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
5.Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca dysponuje co najmniej 4 środkami transportu, z których każdy jest przystosowany do przewozu 40 osób o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pozostających w dyspozycji Wykonawcy (obowiązkowe aktualne badanie techniczne pojazdów, ubezpieczenie OC i NW – kserokopie dokumentów dołączone do wykazu).
6.Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.
Wykonawca dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia.
7.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC.
8.Wykonawca spełnia warunek w zakresie osób niepełnosprawnych.
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
9.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1)oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2)oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3)wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.
2.Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium.
3.Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
4.Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:
1)Nazwa kryterium:
a)Cena za 1 km (dowozu, odwozu) – waga kryterium 100%,
b)Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena najniższa spośród badanych ofert
----------------------------------------------------- x 100%
Cena oferty badanej
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2015-07-20 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kuślin
ul. Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 15
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-07-20, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kuślin
ul. Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 8
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Nie dotyczy
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 171130-2015. Data zamieszczenia 2015-07-09.
Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy DZIAMSKI
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kuślin