Kuślin, 2016-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.3.2016. Nazwa zadania: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kuślin.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kuślin
Adres zamawiającego ul. E. Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64-316 Kuślin
Telefon: 61 44 72 724
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej urząd@kuslin.pl
Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kuslin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 21 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- przebudowa – utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej Kuślin – Michorzewko na długości 0,995 km
- przebudowa – utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa na długości 0,700 km.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 45.23.31.40-2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Część 1 - przebudowa – utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej Kuślin – Michorzewko na długości 0,995 km do dnia 31 sierpnia 2016 r.
Część 2 - przebudowa – utwardzenie nawierzchni odcinka drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa na długości 0,700 km do dnia 31 sierpnia 2016 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-07-04 do godz.12:00 w siedzibie zamawiającego
Gmina Kuślin
ul. E. Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 15.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-07-04 o godz.12:15 w siedzibie zamawiającego
Gmina Kuślin
ul. E. Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 8.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 92501-2016 . Data zamieszczenia 17.06.2016 r.
Kierownik zamawiającego:
Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy Dziamski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kuślin