Kuślin, 2018-05-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.3.2018
Nazwa zadania: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kuślin.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kuślin
Adres zamawiającego ul. Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64 – 316 Kuślin
Telefon: 61 44 72 722
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej urzad@kuslin.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1, art.24aa oraz art. 39 - 46 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kuslin.pl .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (ul. Emilii Szczanieckiej 4, 64 – 316 Kuślin, pok. nr 12). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kuślin od 4902 mieszkańców.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 2018-07-01 do 2020-06-30.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kopię aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kuślin. Ocena w/g formuły: spełnia/nie spełnia.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 P.z.p. oraz wykaz wykonanych usług tożsamych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena w/g formuły: spełnia/nie spełnia.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 P.z.p. oraz wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia jakie określił Zamawiający w pkt. III 2. 6) 2) SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ). Ocena w/g formuły: spełnia/nie spełnia.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 P.z.p. Ocena w/g formuły: spełnia/nie spełnia.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Kryterium I: Cena oferty – 60 % = 60 pkt;
b) Kryterium II: Dostawa pojemników na zużyte baterie - 10% = 10 pkt;
c) Kryterium III: Termin płatności – 30%=30 pkt.
Kryterium I: CENA
cena brutto oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu
C = ---------------------------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena brutto oferty badanej
Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Dostawa pojemników na zużyte baterie (B)
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia pojemników na zużyte baterie o minimalnych wymiarach: wysokość 57 cm, szerokość 18 cm, minimalnej pojemności 10l, wykonanych z przezroczystego tworzywa oraz do bezpłatnego odbioru odpadów na każde zgłoszenie zamawiającego. Miejsca usytuowania pojemników zostaną określone w terminie 10 dni od podpisania umowy.
Ocena dostawy pojemników na zużyte baterie będzie dokonana wg poniższej skali:
- dostawa każdego pojemnika – 2 punkty za każdy pojemnik, ale nie więcej niż max 10 punktów.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać max. 10 pkt. Do badania kryterium „Dostawa pojemników na zużyte baterie” zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium III: Termin płatności (T)
Ocena terminów płatności będzie dokonana wg poniższej skali:
30 punktów – termin płatności 30 dni lub więcej od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat,
15 punktów – termin płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat,
0 punktów – termin płatności 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat,
W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać max. 30 pkt
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności. Minimalny termin płatności wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat. W przypadku, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności krótszy niż 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat lub niejednoznacznie wskaże termin płatności, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
2. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + B + T
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
B – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II – Dostawa pojemników na zużyte baterie
T – liczba punktów przyznanych za kryterium nr III – Termin płatności.
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert ma taka samą liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybiera (jeżeli jest to możliwe) ofertę z najniższą ceną – art. 91 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu trzech kryteriów
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2018-05-16 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Kuślin
Ul. Emilii Sczanieckiej 4
64 – 316 Kuślin
Pokój nr 15 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2018-05-16 o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Kuślin
Ul. Emilii Sczanieckiej 4
64 – 316 Kuślin
Pokój nr 8
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 554345-N-2018. Data zamieszczenia: 08.05.2018r.
Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy DZIAMSKI
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kuślin