Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA KOMPLEKSU SZKOLNEGO W WĄSOWIE

Kuślin, 2010-01-26

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Z.P. 341-1/10.

Nazwa zadania: Budowa oczyszczalni ścieków dla Kompleksu Szkolnego w Wąsowie

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) Urząd Gminy w Kuślinie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Urząd Gminy
Adres zamawiającego Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64-316 Kuślin
Telefon: 61 44 72 721
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej kuslin@tosa.pl
Godziny urzędowania: 730 do 1530

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kuslin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej 4, pok. nr 15 ).
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków dla kompleksu szkolnego (oświatowego)
w Wąsowie wraz z kolektorem odporowadzającym oczyszczone ścieki do rowu melioracyjnego MD-26-16 Gminnej Spółki Wodnej Zlewni "Mogielnicy Zachodniej" w Kuślinie poprzez staw stanowiący własność Gminy Kuślin.
1) oczyszczalnia ścieków o przepustowości min. 18,75 m3/d, typu SBR z wykorzystaniem pomp mamutowych. Zbiorniki oczyszczalni (4szt.) wykonane jako zbiorniki żelbetowe, monolityczne typ C35/B45, zapewniając tym samym nieprzepuszczalność wody, odporność mechaniczną na obciążenie gruntem, dekompresję, uderzenia i odporność na substancje agresywne w ściekach, na zmiany temperatury oraz pełną stabilność w gruncie. Zbiorniki zamknięte płytą przejściową, płytą płaska i włazem bez wentylacji zapewniające wyeliminowanie wydostawania się gazów fermentacyjnych. Włazy zabezpieczyć przed niepowołanym otwarciem.
Osadniki i reaktory spełniające normy:
PN-EN 12566-1 Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50 -- Część 1: Prefabrykowane osadniki gnilne
EN 12566-3 Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50- Część 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu budowy domowe oczyszczalnie ścieków
Urządzenia oczyszczalni ścieków powinny posiadać ważną Aprobatę Techniczną, którą w całości dołączyć do oferty przetargowej lub inny dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie w krajach EU.
Montaż poszczególnych urządzeń winien być zgodny z DTR producenta.
Z uwagi na odprowadzanie ścieków do rowu, oczyszczalnia musi zapewnić uzyskanie parametrów zanieczyszczeń ścieków wprowadzanych do rowu zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska ( Dz. U. Nr 137 poz.984 z 2006r.), tj.:
BZT5 25 mg O2/l
CHZT 125 mg O2/l
Zawiesina og. 35 mg/l
2) seperator tłuszczu o przepustowości min. 4 l/s zabudowany na istniejącym przyłączu kanalizacyjnym, 1 szt.
3) kolektor sanitarny z rur kanalizacyjnych PVC-U o śr. 200 mm ( ścianką litą), 103,60 mb
4) studnie rewizyjne z kręgów betonowych B-45 dn 1000, 4 szt.
5) zasilanie energetyczne kablem YKY 4x2,5 mm2, 45 mb

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 45232421-9

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Użyte w opisie przedmiotu zamówienia symbole, typy urządzeń są podane przykładowo i Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.

Zadanie jest realizowane w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Zakończenie 2010-08-20

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - waga 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-02-16 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 15

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-02-16, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 8

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia: 16863-2010. Data zamieszczenia 2010-01-26


Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy Dziamski
Kuślin, dnia 26 stycznia 2010 r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2010 13:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Heliński
Ilość wyświetleń: 3127
07 lutego 2010 14:26 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika.
04 lutego 2010 14:07 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika.
04 lutego 2010 14:06 (Zbigniew Heliński) - Dodanie załącznika.