Kuślin, 2010-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Z.P. 341-3/2010.
Nazwa zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wąsowo
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm.) Urząd Gminy w Kuślinie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy
Adres zamawiającego Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64-316 Kuślin
Telefon: 61 44 72 721
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej kuslin@tosa.pl
Godziny urzędowania: 730 do 1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kuslin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej 4, pok. nr 15 ).
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wąsowo zlokalizowanego przy Zespole Szkoła Podstawowa - Przedszkole i Gimnazjum Publicznym na działkach ewidencyjnych nr 736/17, 738 i 740.
Zakres robót obejmuje budowę boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej w kolorze zielonym o wysokości włókien 2,0 mm niefibrylowanych o wymiarach 33,86x18,00 m, otoczonego chodnikiem ( pow. 122,58m2 ) o nawierzchni kostki betonowej wibroprasowanej o grubości 6 cm w kolorze czerwonym, ułożonej na podsypce piaskowej o grubości 6cm i podbudowie z betony B-7,5 o grubości 8cm. Wklejenie linii i zainstalowanie wyposażenia sportowego - dwóch bramek aluminiowych do piłki ręcznej spełniające wymogi normy EN749 oraz dwóch uniwersalnych aluminiowych słupków do piłki siatkowej spełniające wymogi normy EN1271. Wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż jednego boku boiska o długości 33,86 z zainstalowaniem dwóch studzienek i ich połączenie z istniejącą studnią kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych PCV o średnicy 160 mm na długości 25 m. Wykonanie trybuny dla publiczności o długości 24,93 m, składającej się dwóch rzędów siedzeń drewnianych.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 45212221-1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zadanie jest realizowane w ramach działania 4.1/413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju „ dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie 2010-08-20
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - waga 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-02-22 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 15
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-02-22, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy
Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin
Pokój nr 8
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia: 22449-2010. Data zamieszczenia 2010-02-01
Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy Dziamski
Kuślin, dnia 1 lutego 2010 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kuślin